Branding firmy – identyfikacja wizualna
Branding firmy zawiera się we wszystkich działaniach z zakresu tworzenia identyfikacji wizualnej, poza tym powinno się także zadbać o to, aby wszystkie produkty te reklamowe oraz te marketingowe były na bardzo wysokim poziomie. Logo firmy powinno mieć taką kolorystykę, jak inne elementy identyfikacji wizualnej, czyli teczki, kalendarze, a także ulotki reklamowe oraz wiele innego typu gadżetów firmowych.
Budowa wizerunku a identyfikacja wizualna
Wizerunek firmy buduje się przez dłuższy czas, dlatego też powinno się zadbać o to, aby można było w efektywny sposób budować markę firmy, tym bardziej że do wyboru jest naprawdę bardzo wiele różnego typu strategii reklamowych do wyboru. Sposób w jaki powinny wyglądać materiały reklamowe, a także wszystkie elementy z zakresu identyfikacji wizualnej firmy powinny mieć naprawdę bardzo ciekawy design. W każdych materiałach firmowych powinniśmy trzymać się wytycznych z identyfikacji wizualnej by zachować spójność.